de voorbereidingen - Reisverslag uit Westerbork, Nederland van Anke en Nico - WaarBenJij.nu de voorbereidingen - Reisverslag uit Westerbork, Nederland van Anke en Nico - WaarBenJij.nu

de voorbereidingen

Door: Nico & Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke en Nico

27 November 2011 | Nederland, Westerbork

Bijna een jaar geleden hebben we de knoop doorgehakt: wij gaan dan eindelijk fietsen in Azie. Op 3 januari vertrekken we naar Chiang Mai in Thailand. Daar beginnen we aan een fietstocht door het Noorden van Thailand en Laos. We zakken in Laos af naar het Zuiden en steken weer over naar Thailand. We eindigen in Bangkok en vliegen op 13 maart 2012 weer naar huis.
De laatste maanden van 2011 staan in het teken van de voorbereidingen. Daar zal het zeker niet aan liggen.
Misschien houden we het thuisfront op deze manier op de hoogte van onze vorderingen. Dat hangt af van de beschikbare internetmogelijkheden onderweg. Bovendien willen we niet teveel met de gedachten bij Nederland zijn .... sorry.
In noodgevallen zijn we voor familie bereikbaar.
Een reactie plaatsen mag, verwacht van ons geen antwoord. Ervaring heeft ons geleerd dat je dan zo een hele middag achter een pc zit. Niet de bedoeling.
Groet en tot horens
Nico en Anke