Maandag 1 oktober: weer naar huis ! - Reisverslag uit Beijing, China van Anke en Nico - WaarBenJij.nu Maandag 1 oktober: weer naar huis ! - Reisverslag uit Beijing, China van Anke en Nico - WaarBenJij.nu

Maandag 1 oktober: weer naar huis !

Door: Nico & Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke en Nico

19 Juli 2008 | China, Beijing

Om 6.00 uur werden we gewekt en om 6.30 stond de bagage voor de deur. Om 7.00 uur volgde het ontbijt en om 7.30 uur zaten we in de bus. Allemaal goed georganiseerd.
Om 7.00 uur kwam Lily ons opzoeken op de hotelkamer. Hoe vroeg is de schat wel niet opgestaan? Ze had speciaal voor ons een kado meegenomen: een boek over papierkunst in China, heel mooi. De rest mocht dit boek niet zien, vandaar het stiekeme bezoek op onze kamer. Lily bedankte ons voor de zoveelste keer en vond dat we haar zo goed geholpen hadden. Voor Nico had ze een peer meegenomen. Ze had onthouden dat het zijn favoriete stuk fruit is. De rest kreeg in de bus een appel !
Onderweg naar het vliegveld sprak ze tot de groep nog een paar woorden. She was a little nervous …

Op de nationale feestdag werden wij gedropt op het vliegveld voor een zeer lange reisdag. Deze verliep voorspoedig en op 2 oktober waren we ’s avonds laat weer terug in Westerbork.

Een fantastische vakantie: indrukken om nooit meer te vergeten. Wij gaan zeker nog eens terug naar China. Misschien wel om te fietsen.
Gelukkig hebben we Beijing gezien voor de Olympische Spelen van 2008. Er zal zeker heel veel veranderen.