Vientiane 2 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Anke en Nico - WaarBenJij.nu Vientiane 2 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Anke en Nico - WaarBenJij.nu

Vientiane 2

Door: Nico & Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke en Nico

03 Februari 2012 | Laos, Vientiane

Wij krijgen hier een heel klein staartje mee van het onrustige weer in de rest van de wereld. Het regent vandaag een beetje. Vanochtend toen we wilden vertrekken zelfs iets harder. We hebben besloten nog een extra dag in Vientiane te blijven. Hier is niet veel te doen, dus dat wordt een hangdag. Jullie liggen nog op bed, maar inmiddels heb ik wat extra foto's geplaatst.
Dit vanachter de PC van de hoteldirecteur ! De afgelopen dagen in internetcafe's waren we er in totaal al ruim 3 uur mee bezig geweest. Geniet ervan dus. Ze staan bij diverse verslagen.

Sukses allemaal met de kou. Wij fietsen morgen weer verder. De voorspellingen zijn dan weer 30 graden en zon .....
Alle wintersporters (volgende week vertrek?) heel veel plezier gewenst. Hopelijk is het niet te koud en kan er lekker worden geskied.
Groeten

• 03 Februari 2012 - 11:18

Pieter En Karin:

Prachtige foto's. Wat geeft dat een mooie indruk van het land. Hier ligt nu sneeuw, ongeveer 10 cm een mooie witte wereld. Veel plezier en tot het volgende reisverslag.

• 03 Februari 2012 - 14:12

Remmy:

Mooie foto's. Hier alles goed. Op wat grieperige gezinsleden na. Vandaag ook wat sneeuw hier. Straks maar eens even op de ijsbaan kijken.
    Geniet van het mooie weer. Vannacht willen ze hier 10 tot 15 graden vorst hebben. BRRR.

Groetjes van ons allemaal.

Remmy

• 03 Februari 2012 - 14:16

Elly En Roelof:

met aslos het is hier nu een witte chaos
    we hebben nu mooie sneeuwvelden en jullie hebben groene rijstvelden wel een wereld van verschil pa heeft een nieuwe witwasser de oude ging zomaar kaduk en elly heeft een nieuwe 2 zits bankos de centen zijn nu op.
    vriendelijke groeten van elro.

• 04 Februari 2012 - 19:29

Homme En Truus,:

Hallo bofkonten, lekker fietsen in die heerlijke temperatuur. Hier is het bibberen in die rot winter. We gunnen iedereen schaatspret en een elfstedentocht, maar wij zitten achter de geraniums te prutten. Lui, jullie verslagen zijn weer top; fietsen in een oerwoud lijkt me eng; jullie zijn ervaren en hakken er zo door heen. Veel plezier in Thailand en genieten.
    Morgen gaan we naar het feestje van Janine en Anouk. Lieve groeten uit het bitter koude Assen (-9 graden C)

• 05 Februari 2012 - 07:24

Erik En Roeline:

Hallo daar, wat een geweldige belevenis. Het is echt genieten van jullie verhalen. Hier nu echt winter, flinke vorst met een laagje sneeuw, dat is enorm genieten! Maar die temperaturen bij jullie, klinken ook heerlijk.
    Geniet ervan!

• 05 Februari 2012 - 12:13

Greetje:

Lieve Anke en Nico,

Wat fantastisch om ook wat meer foto's van jullie en de omgeving te zien. Je hebt hier eigenlijk geen idee hoe het er daar uitziet. Maar andersom zal het ook zo zijn... Alle schaatsliefhebbers komen volop aan hun trekken. Zo ook ik!! Vanmorgen heerlijk id zon op de Boekweitenplas geschaatst met de familie. Wat een genot!!! Vanmiddag weer ff heen. En gisteren op de ijsbaan, waar hele dorp is. Ook erg gezellig, maar van schaatsten komt er weinig met al die kids..Heleen, Henk en ik hebben heel even aan jullie gedacht, haha. Nou hopelijk is het weer bij jullie opgeklaard. Veel plezier en succes. Liefs Greet

• 06 Februari 2012 - 10:57

Henk:

Hallo Fietsers,
    In Nederland is de elfstedenkoorts uitgebroken. Rayonhoofden zijn bijeen geweest. Woensdag weer. Het wordt spannend want begin volgende week wordt het minder met de vorst. Maar eerst nog ff genieten van het ijs. Misschien gaan we deze week nog een tochtje maken ergens rond Giethoorn.
    Raar lijkt me als je in ruim 30C rondfietst dat het hier tot min 20 is...
    Spannende verhalen en mooi foto's..
    Fiets ze !

PS
    Nico, we zullen aan je denken als we op de bonkevaart staan.....